
De service aan een klant met betrekking tot de aan hem geleverd produkt.
Gevonden op
http://www.hypotheekwoordenboek.nl/A

Het begrip aftersales houdt in dat je als bedrijf na de verkoop opnieuw contact opneemt met de klant. Aftersales kan verschillende doelen hebben. Denk dan aan: Upselling of cross selling Klanttevredenheid verhogen (in de hoop dat de klant in de toekomst nog iets koopt) Feedback ontvangen (waardoor het product of de dienst verbeterd kan worden) Afte...
Gevonden op
http://www.managementgoeroes.nl/management-begrippen/aftersales/

Het begrip aftersales houdt in dat je als bedrijf na de verkoop opnieuw contact opneemt met de klant. Aftersales kan verschillende doelen hebben, zoals klanttevredenheid verhogen in de hoop dat de klant in de toekomst nog iets koopt of feedback ontvangen waardoor het product of dienst verbeterd kan worden.
Gevonden op
https://www.coachingplanet.be/buzzwords/

Het begrip aftersales houdt in dat je als bedrijf na de verkoop opnieuw contact opneemt met de klant. Aftersales kan verschillende doelen hebben. Denk dan aan
Gevonden op
https://www.sociomerce.com/managementbegrippen/aftersales/
Geen exacte overeenkomst gevonden.