
Gedicht waarin een spreker zich in de eerste persoon enkelvoud richt tot een fictief publiek, soms één zwijgende toehoorder Veel Middelnederlandse literatuur, bijv.
Dit es de frenesie (
De Middelnederlandse boerden, ed Kruyskamp, 1957) kan als zodanig beschouwd worden. In het Engelse taalgebied komt het genre veelvuldig voor. Het wer...
Gevonden op
https://www.dbnl.org/tekst/bork001lett01_01/bork001lett01_01_0005.php

Gedicht waarin een spreker zich in de eerste persoon enkelvoud richt tot een fictief publiek, soms één zwijgende toehoorder Veel Middelnederlandse literatuur, bijv.
Dit es de frenesie (
De Middelnederlandse boerden, ed Kruyskamp, 1957) kan als zodanig beschouwd worden. In het Engelse taalgebied komt het genre veelvuldig voor. Het wer...
Gevonden op
https://www.dbnl.org/tekst/bork001lett01_01/bork001lett01_01_0005.php

Gedicht waarin een spreker zich in de eerste persoon enkelvoud richt tot een fictief publiek, soms één zwijgende toehoorder. Veel Middelnederlandse literatuur, bijv.
Dit es de frenesie (
De Middelnederlandse boerden, ed. Kruyskamp, 1957) kan als zodanig beschouwd worden. - In het Engelse taalgebied komt het genre veelvuldig voor...
Gevonden op
https://www.dbnl.org/tekst/dela012alge01_01/dela012alge01_01_00789.php

Gedicht waarin een spreker zich in de eerste persoon enkelvoud richt tot een fictief publiek, soms één zwijgende toehoorder. Veel Middelnederlandse literatuur, bijv.
Dit es de frenesie (
De Middelnederlandse boerden, ed. Kruyskamp, 1957) kan als zodanig beschouwd worden. - In het Engelse taalgebied komt het genre veelvuldig voor...
Gevonden op
https://www.dbnl.org/tekst/dela012alge01_01/dela012alge01_01_00789.php
Geen exacte overeenkomst gevonden.