
Gross Rating Point, of afgekort GRP, is een manier om de omvang van een advertentiecampagne te meten op basis van een specifiek medium of schema. In plaats van de omvang te meten van het publiek dat bereikt is, worden impressies gemeten als percentage van de totale doelgroep. Dit is de reden dat het percentage hoger kan uitvallen als honderd procen...
Gevonden op
https://www.doublesmart.nl/wat-is/gross-rating-point/

Gross Rating Point, of afgekort GRP, is een manier om de omvang van een advertentiecampagne te meten op basis van een specifiek medium of schema. In plaats van de omvang te meten van het publiek dat bereikt is, worden impressies gemeten als percentage van de totale doelgroep. Dit is de reden dat het percentage hoger kan uitvallen als honderd procen...
Gevonden op
https://www.doublesmart.nl/wat-is/gross-rating-point/

Gross rating point (GRP) is een objectieve marketingmaatstaf die het totale bereik van een advertentiecampagne in procenten aanduidt, veel gebruikt bij media planning en aankoop.
Gevonden op
https://www.jictex.nl/marketingtermen/gross-rating-point/

Gross rating point (GRP) is een objectieve marketingmaatstaf die het totale bereik van een advertentiecampagne in procenten aanduidt, veel gebruikt bij media planning en aankoop.
Gevonden op
https://www.jictex.nl/marketingtermen/gross-rating-point/
Geen exacte overeenkomst gevonden.