
Een eerste stap om te komen tot een meer individuele benadering van klanten is het maken van een indeling (accountclassificatie). Een veelgebruikte indeling is de ABC-indeling, een indeling naar `omvang` die leidt tot een klantenpyramide, opgebouwd uit kleine klanten (C-klanten), middelgrote klanten (B-klanten) en grote klanten (A-klanten)
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10324

Een eerste stap om te komen tot een meer individuele benadering van klanten is het maken van een indeling (accountclassificatie). Een veelgebruikte indeling is de ABC-indeling, een indeling naar `omvang` die leidt tot een klantenpyramide, opgebouwd uit kleine klanten (C-klanten), middelgrote klanten (B-klanten) en grote klanten (A-klanten)
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10324

Inventarisatie waarbij de prioriteit door het volume wordt bepaald. Het is een eerste stap om te komen tot een meer individuele benadering van klanten door het maken van een indeling (accountclassificatie). Een veelgebruikte indeling is de ABC-indeling, een indeling naar 'omvang' die leidt tot een klantenpyramide, opgebouwd uit kleine klanten (C-kl...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Inventarisatie waarbij de prioriteit door het volume wordt bepaald. Het is een eerste stap om te komen tot een meer individuele benadering van klanten door het maken van een indeling (accountclassificatie). Een veelgebruikte indeling is de ABC-indeling, een indeling naar 'omvang' die leidt tot een klantenpyramide, opgebouwd uit kleine klanten (C-kl...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.