Non-price competition definities

Zoek op

non-price competition

non-price competition logo #11445producentengedrag: Engels: met name in een oligopolistische markt. In het gevecht om de marktpositie wordt niet de prijs ...
Gevonden op https://www.economischwoordenboek.nl?zoek=non-price competition

non-price competition

non-price competition logo #11445producentengedrag: Engels: met name in een oligopolistische markt. In het gevecht om de marktpositie wordt niet de prijs ...
Gevonden op https://www.economischwoordenboek.nl?zoek=non-price competition

non-price competition

non-price competition logo #10058betekent dat de oligopolisten bij het gevecht om de marktpositie niet de prijs als concurrentiewapen hanteren, maar promotionele acties, productdifferentiatie, innovatie, en tot gezamelijke afspraken (kartels) proberen te komen.
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/10058

non-price competition

non-price competition logo #10058betekent dat de oligopolisten bij het gevecht om de marktpositie niet de prijs als concurrentiewapen hanteren, maar promotionele acties, productdifferentiatie, innovatie, en tot gezamelijke afspraken (kartels) proberen te komen.
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/10058

non-price competition

non-price competition logo #11415betekent dat de oligopolisten bij het gevecht om de marktpositie niet de prijs als concurrentiewapen hanteren, maar promotionele acties, productdifferentiatie, innovatie, en tot gezamelijke afspraken (kartels) proberen te komen. (uit: begrippenlijst economie, 2002)
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11415

non-price competition

non-price competition logo #11415betekent dat de oligopolisten bij het gevecht om de marktpositie niet de prijs als concurrentiewapen hanteren, maar promotionele acties, productdifferentiatie, innovatie, en tot gezamelijke afspraken (kartels) proberen te komen. (uit: begrippenlijst economie, 2002)
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11415
Geen exacte overeenkomst gevonden.