Een overeenkomst tussen een IT-serviceprovider en een klant. […] De SLA beschrijft de IT-dienst, legt service level targets vast en definieert de verantwoordelijkheid van de IT-serviceprovider en de klant. Een afzonderlijke overeenkomst kan verschillende IT-diensten of verscheidene klanten bevatten. Gevonden op https://begrippen.archixl.nl/archixl/nl/pageServiceLevelAgreement?clang=nl
Een overeenkomst tussen een IT-serviceprovider en een klant. […] De SLA beschrijft de IT-dienst, legt service level targets vast en definieert de verantwoordelijkheid van de IT-serviceprovider en de klant. Een afzonderlijke overeenkomst kan verschillende IT-diensten of verscheidene klanten bevatten. Gevonden op https://begrippen.archixl.nl/archixl/nl/pageServiceLevelAgreement?clang=nl
Dit is de specifieke leveringsovereenkomst of dienstverleningsovereenkomst. Binnen een SLA worden de afspraken tussen opdrachtgever en leverancier vastgelegd. Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Dit is de specifieke leveringsovereenkomst of dienstverleningsovereenkomst. Binnen een SLA worden de afspraken tussen opdrachtgever en leverancier vastgelegd. Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
(SLA) Een service level agreement (SLA) is een lijst van afspraken die tussen opdrachtgever en app ontwikkelaar wordt gemaakt waarin servicelevel afspraken worden gemaakt. Op deze manier weten beide partijen waar ze aan toe zijn wanneer er iets fout gaat. Daarom worden er in een SLA de prioriteiten, responstijden, tarieven en doorlooptijden afgespr... Gevonden op https://www.shareforce.nl/nl/definities
(SLA) Een service level agreement (SLA) is een lijst van afspraken die tussen opdrachtgever en app ontwikkelaar wordt gemaakt waarin servicelevel afspraken worden gemaakt. Op deze manier weten beide partijen waar ze aan toe zijn wanneer er iets fout gaat. Daarom worden er in een SLA de prioriteiten, responstijden, tarieven en doorlooptijden afgespr... Gevonden op https://www.shareforce.nl/nl/definities