
Een call center is een bedrijf dat in opdracht telefonische diensten verleent (bron: van Dale) Een callcenter (ook wel belcentrum of belbureau) is een afdeling of organisatie die is gespecialiseerd in het afhandelen van telefoonverkeer. Daarbij wordt een onderscheid gemaakt tussen inkomend (inbound) en uitgaand (outbound) telefoonverkeer. Kenmerken...
Gevonden op
http://www.callcenterwoordenboek.nl/site/content.php?page=1&item=10

Een call center is een bedrijf dat in opdracht telefonische diensten verleent (bron: van Dale) Een callcenter (ook wel belcentrum of belbureau) is een afdeling of organisatie die is gespecialiseerd in het afhandelen van telefoonverkeer. Daarbij wordt een onderscheid gemaakt tussen inkomend (inbound) en uitgaand (outbound) telefoonverkeer. Kenmerken...
Gevonden op
http://www.callcenterwoordenboek.nl/site/content.php?page=1&item=10

DEFINITIE - Een call center is een zelfstandig bedrijf of een deel van de organisatie dat verantwoordelijk is voor de efficiënte en effectieve afhandeling van alle telefonische klantcontacten.
OMSCHRIJVING - Banken, verzekeraars, de overheid en de reis- en media-industrie zijn voorbeelden van sectoren waar call centers veelvuldig ingezet ...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10074

DEFINITIE - Een call center is een zelfstandig bedrijf of een deel van de organisatie dat verantwoordelijk is voor de efficiënte en effectieve afhandeling van alle telefonische klantcontacten.
OMSCHRIJVING - Banken, verzekeraars, de overheid en de reis- en media-industrie zijn voorbeelden van sectoren waar call centers veelvuldig ingezet ...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10074

Departement of bedrijf gespecialiseerd in: de verwerking / opvolging van binnenkomende telefonische oproepen (`in bound`-oproepen) als gevolg van het versturen van reclame. Activering via telefonische oproepen (`out bound`-oproepen) van klanten of prospecten om een product of dienst te verkopen, informatie te verzamelen, een marktstudie uit te voer...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10322

Departement of bedrijf gespecialiseerd in: de verwerking / opvolging van binnenkomende telefonische oproepen (`in bound`-oproepen) als gevolg van het versturen van reclame. Activering via telefonische oproepen (`out bound`-oproepen) van klanten of prospecten om een product of dienst te verkopen, informatie te verzamelen, een marktstudie uit te voer...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10322

Afdeling op het kantoor van een touroperator, waar de telefonische boekingen worden afgehandeld
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10965

Afdeling op het kantoor van een touroperator, waar de telefonische boekingen worden afgehandeld
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10965
Geen exacte overeenkomst gevonden.