Servicedesk definities

Zoek op

Servicedesk

Servicedesk logo #11609Het enige contactpunt tussen de serviceprovider en de gebruiker. […] Kenmerkend voor de servicedesk is het beheer van incidenten en service requests (dienstverleningsverzoeken), en de communicatie met de gebruikers.
Gevonden op https://begrippen.archixl.nl/archixl/nl/pageServicedesk?clang=nl

servicedesk

servicedesk logo #10880Def.: een logische entiteit, niet noodzakelijkerwijs een fysieke locatie of persoon. Deze functie registreert meldingen van diverse aard, zoals: klachten en vragen van de omgeving, en van 'gebruikers' van de rwzi voor melding van niet-reguliere situaties (uiteenlopend van slecht lopende motoren en lekkages tot defecte verlichting op het rwzi...
Gevonden op https://www.aquo.nl/index.php/Categorie:Geldige_begrippen

servicedesk

servicedesk logo #11407(ITIL Serviceproductie) Het enige contactpunt tussen de dienstenaanbieder en de gebruiker. Kenmerkend voor de servicedesk is het beheer van incidenten en dienstverleningsverzoeken, en de communicatie met de gebruikers.
Gevonden op https://www.encyclo.nl/lokaal/11407
Geen exacte overeenkomst gevonden.